nedeľa 22. novembra 2015

Vyrábame misku

     Nedávno som túto aktivitu našla niekde na webe a povedala som si, že si to musíme skúsiť. Všetko potrebné máme doma k dispozícií, je to jednoduché, účelné a nezaberie to ani veľa času. Má to len jedno mínus chvíľku plastového smradu v kuchyni.

Potrebujeme:
  • zažehľovacie korálky,
  • ohňovzdornú misku,
  • spray na pečenie (to bolo z amerického webu, trochu som pátrala a vyrobili sme si vlastný: 5 lyžíc vody, 1 lyžica oleja a všetko poriadne pretrepať.) 


Sarah dôkladne vymastila misku až som ju musela ešte prejsť servítkou.


Potom ju vystlala korálkami.






Dala som to do rúry na 200st. na 15 minút. A bolo.


Veľavravný úsmev.



Sárka misku využila na odloženie svojich ako ona nazýva "diamantov", sú to rôzne sklenené kamienky a mnohosteny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára