sobota 28. novembra 2015

Bežný život - vyšívanie

     Už dlhšiu dobu poškuľujem po komerčnej verzii na vyšívanie pre deti. Páčia sa mi. Sú s predlohami a pre rôzne vekové kategórie. Všeobecne platí, že deti nezaujíma až tak výsledok ako samotná aktivita. U Sárky to neplatí. Je perfekcionistka a veľmi ju vytáča ak niečo nie je podľa jej predstáv. Mala som preto obavy ponúknuť jej hneď konkrétny obrázok, ktorý by mala vyšívať. Hľadala som teda iný spôsob na túto aktivitu.

     Kúpila som jedálensku podložku, ktorá vyzerá ako naškrobená vrecovina, tkaná na riedko, tupé ihly a bavlnky. 


     Takto vyzeral náš prvý pokus. Veľmi sa tešila a  sústredila. Ako som však predpokladala, hnevala sa sama na seba, že to nevie tak pekne ako maminka. 


     Je to veľmi dobrá aktivita na jemnú motoriku. Celkom ma prekvapila ako jej to išlo na druhý krát.  Pohyb s ihlou nebol mechanický, ale dala si záležať aby vyšívala rovnomerne.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára