pondelok 15. októbra 2012

Jemná motorika (19 mesiacov)

 
        Sárku strašne rozčuľuje, ak sa jej niečo nedarí.  Vidím na nej, že vie čo chce urobiť, ale jej motorika jej to ešte neumožní. Asi by som nemala, ale celkom sa na tom bavím. Je to také zlaté. Aby som jej trochu pomohla ponúkla som jej aktivitu na zlepšenie jemnej motoriky.
 
     Použila som na to kromku chleba, do ktorej som zapichla špajle a trojfarebné penne. Na každú špajlu som dala inú farbu, aby som zistila či bude triediť podľa farby. Netriedila.
 
montessori aktivity 0-3 d
 
     Najprv som jej ukázala, čo od nej chcem. Hneď ako som začala napichovať cestoviny, začala ich vyberať, takže chvíľu sa zabávala touto činnosťou, kým začala napichovať sama.
 
montessori aktivity 0-3 c
montessori aktivity 0-3 b
 
     Naprázdno neobišiel ani chlebík. Celkom si na ňom pochutnala a pomôcka začala pomaly miznúť.
 
montessori aktivity 0-3 a
montessori aktivity 0-3 f
montessori aktivity 0-3 e
    
Ďalšia možnosť na precvičovanie motoriky.

 
 

     Zaujalo ma ako si začala vytvárať postupnosť farieb. 
 
 
Motorika ešte trochu inak.
 



 
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára