štvrtok 23. mája 2013

Sárka v akcii


     Dlho som sa neozvala. Boli sme u starých rodičov, potom oni u nás. Naše monte aktivity boli väčšinou z oblasti bežného života ako napr.

Natieranie.

montessori bežný život aa

 


montessori bežný život ab

 

Krájanie.
 
montessori bežný život ac
 
Výpomoc v záhrade.
 
montessori bežný život ad
 
     Okrem toho sme precvičovali motoriku. Kúpila som balíček s penovými tvarmi na prevliekanie za 1,- euro a aktivita bola hotová.

montessori blog motorika a

     Celkom sa sústredila, trochu ju rozčuľovalo, že sa jej nitka ohýna tak som ju potom oblepila páskou a spevnila tak koniec.
 
montessori blog motorika b


montessori blog motorika c

     Toto nazýva Sarah slniečkom. Použila som papierový tanier, za 1,- euro/balenie, drevené štipce a vzorky farieb z Hornbachu.

montessori blog farby aa

Ďalšia lacná možnosť priraďovania farieb. Gumičky.

montessori blog farby ab

     Párovanie farieb. Použila som tvary, ktoré som už spomenula. Vybrala som len hviezdičky, aby to spĺňalo monte princípy.
 
montessori blog farby ac


montessori blog farby ad

     Pre šikovnejších ťažší variant. Vyžaduje si zvýšenú pozornosť. Sárka ešte nezvláda.

montessori blog farby ae

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára