štvrtok 18. apríla 2013

Sarah pripravuje kávu

     Rozhodla som sa spojiť príjemné s užitočným. Kúpila som ručný mlynček na kávu, aby si Sarah precvičovala motoriku. Kedže mama je tak trochu kávoholička, vybrala som mlynček, ktorý je funkčný a nielen dekoračný.
 
montessori výchova a
     Vôňa čerstvo zomletej kávy je úžasná. Je to aj zmyslový zážitok. Potešilo ma, že som zohnala priehľadný mlynček, takže Sarah vidí čo sa vlastne stane so zrniečkami, ktoré tam nasypeme.
montessori výchova b
     Potom mi pomôže uvariť kávu. Vyberie hrnček a zapne kanvicu. Počká si kým  zalejem kávu, povie, že je to mamine a že je to horúce, ak mám šťastie čo väčšinou nemám môžem si ju "v kľude" vychutnať.

     Ako sa nám oteplilo, trávime viac času v záhrade. Kým som ja vysádzala, tak Sarah si našla vlastnú aktivitu.

montessori výchova c
 
Je to milé ako si vie nájsť vlastné zmyslové aktivity.
 
montessori výchova d

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára