nedeľa 7. apríla 2013

Rozvoj motoriky

     Dnes som si pre Sarah pripravila niečo zložitejšie. Z jedného tvrdého papiera som si nastrihala pásiky a druhý som  nastrihla na pásiky, tak aby ostal celý.
 
monntessori hračky a
     Na ľavej strane je zložitejší šachovnicový variant a na pravej jednoduché preplietanie. Prvé som preplietla ja, aby som jej ukázala čo má robiť. Pri predstavovaní aktivity musím byť väčšinou vždy veľmi rýchla, lebo Sarah je vždy nedočkavá a hneď mi to berie. Najvhodnejšie je samozrejme predvádzať aktivitu pomaly.
 
montessori hračky c

montessori hračky d
     Bolo to pre ňu naozaj náročné. Celkom ju to, ale zaujalo a statočne sa s tým popasovala.

montessori hračky e

montessori hračky f
     Táto aktivita sa jej dlho nedarila, lebo nevedela pracovať s klieštikmi. Keď jej to nešlo, tak si vložila bambuľku rovno medzi kliešte, a tak ju preniesla. Milé, ako sa deti vedia vynájsť. Vyskúšali sme rôzne typy: plastové z Ikei-príliš úzke, drevené-naše sú trochu dlhšie a nakoniec kovové-veľkosť primeraná, dostatočne široké a ľahké.
 
montessori blog hračky a
 
montessori blog hračky b
 
montessori blog hračky c
 
montessori blog hračky d
 
     S matrioškou sa zoznámila už dávnejšie. Vtedy sme si precvičovali otváranie a zatváranie. Teraz už veľmi rýchlo zvládne aj jej zloženie. Do minúty to má hotové.
 
montessori doma a
 
montessori doma b
 
montessori doma cmontessori doma d

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára