nedeľa 4. augusta 2013

Pravá, ľavá

     Sárka už rozlišuje pravú a ľavú stranu. Pomýli sa zriedka. Na internete som na to našla  celkom milú aktivitu, a tak som jej to trochu spestrila.
 
     Obkreslila som jej sandále, aby som si vyrobila šablónu. Stačí len jednu stranu a druhú som použila zrkadlovo.
 
montessori blog aktivity  bežný život a
 
     Potom som ich obkreslila na farebný papier napísala strany  a zalaminovala. Farba nie je dôležitá nám vybral ocko.
 
montessori  blog aktivity bežný život b
montessori blog aktivity  bežný život d
To isté som vyrobila aj na ruky.
 
montessori blog aktivity bežný život ff
montessori blog aktivity
    Pre kontrolu môžete strany vymeniť. Ak to dieťa pochopilo prekríži ruky (nohy). Pri Sárke som to na teraz nestihla, lebo už chcela ísť zase von.
 
montessori blog aktivity bežný život gg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára