utorok 5. februára 2013

Premiestňovanie

     Táto aktivita prišla tak trochu spontánne. Ocko varil a Sarah mu samozrejme chcela pomáhať. Ocko nezdieľal rovnaké nadšenie, a tak som ju rýchlo musela niečím zaujať.

     Vedela som, že to musí byť aktivita, ktorá sa aspoň trochu podobá vareniu. Po ruke som mala cestoviny, ktoré používame pri iných aktivitách.

montessori aktivity 0-3 premiestňovanie a

     Ako skoro vždy priniesla si ešte ďalšie pomôcky.
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie b

     Vôbec som jej nemusela ukazovať, čo má robiť. Okamžite začala premiestňovať.

montessori aktivity 0-3 premiestňovanie c
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie dmontessori aktivity 0-3 premiestňovanie e
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie f
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie g
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie h
 
     Pekne sa na to sústredila. Zabavilo ju to na pol hodinu. Stále som rozmýšľala prečo si priniesla tie lieviky, kým som sa to konečne dozvedela.
 
montesori aktivity 0-3 premiestňovanie j
 
     Skúšala presýpať cestovinu. Tá bola, ale väčšia ako otvor a tak to ešte skúsila s väčším.
 
montessori aktivity 0-3 premiestňovanie i
 
     Celkom ma zaujal spôsob, ktorým odložila pomôcku. Najprv vzala do svojich malinkých rúk všetko čo zvládla. Ale niečo jej na tom asi nesedelo, lebo všetko položila späť. Poukladala misky  do seba a nepoužila pri tom metódu omyl – pokus. Rozlíšila to zrakom. Do vnútra ešte vložila lieviky a všetko mohla odložiť naraz.
 
     Viem misky sú plastové, ale bola to rýchla akcia. Ak máte nádoby z prírodných materiálov, ich použitie bude vhodnejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára