nedeľa 4. novembra 2012

Jesenný košík pokladov

     Na túto aktivitu som sa chystala už dávnejšie, ale až teraz som sa k nej dostala. Musím sa priznať, že som to chcela urobiť trochu estetickejšie, ale kedže už premýšľam o zimnej tématike, tak aby som  stihla ešte jeseň.
 
 
 
Sárka bola nedočkavá, už keď si všimla, že niečo chystám.
 
 
     Košík obsahuje:
 
ryža a červená šošovica ako základ,
ozdobná tekvica,
šišky,
gaštan,
šípka,
žalude
muchotrávka (samozrejme nie originál),
naberačka.
 
     Ešte som chcela, pridať suché lístie, no nestihla som.
 

 
      Krtko samozrejme nepatrí k jesennej tématike, ale práve dnes ho dostala a je to jej obľúbená postavička.
 
 






    Ryžu si pekne prehrabávala medzi prstami, hrali sme sa že si umývame ruky. Umyla si aj tváričku. Bol to väčší hit ako samotné "jesenné poklady".
 

 
     Do všetkého musela zahryznúť a ryža skončila aj v brušku. Ešte šťastie, že ocko nebol doma lebo ryža ako základ je super zábava pre dieťa, ale nie pre ľudí, ktorí ju tolerujú len na tanieri.
 
 
     Jej záľubu v rozhadzovaní ryže som trochu obmedzila pridaním misky. Začalo sa premiestňovanie.
 
 
     Upratovanie metličkou a smetákom som vopred vzdala a vytiahla som vysávač. Aj tak vysávanie ju baví viac a v zametaní ešte nemá prax.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára