nedeľa 3. marca 2013

Výtvarná aktivita na zjedenie

     Inšpiráciu na túto činnosť som našla na webe. Je lacná a rýchla na prípravu. Keďže sme ju vykonávali v interiéri vyžadovalo si to moju prítomnosť.
 
     Použila som toustový chlieb, potravinárske farbivo, mlieko a štetec.
 
montessori blog aktivity a
 
     Pridala som jej aj pipetu, ale nevedela s ňou pracovať. Teda vedela, ale tak po svojom.
 
     Pripravíme si toustový chlieb. Môžete z neho formičkami vykrojiť rôzne tvary, ja som vykrojila  stromček. Do pohárikov alebo misiek si rozrobíme mlieko s potravinovou farbou a vlastná tvorba sa môže začať.
 
montessori blog aktivity b
montessori blog aktivity c 
montessori blog aktivity d 
montessori blog aktivity e
montessori blog aktivity f
 
     Nakoľko je celé toto výtvarné dielo jedlé, mohla ho aj ochutnať. Veľmi sa z toho tešila. Pôvodne som chcela tento skvost zapiecť, a potom ju to nechať zjesť, ale dosť ich rozmočila, takže by z toho bola asi žemľovka.
 
montessori blog aktivity g

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára