nedeľa 17. marca 2013

Veľkonočná aktivita 2

     Na obohatenie našej veľkonočnej výzdoby som pripravila pre Sárku jednoduchú aktivitu. Kúpila som polystyrénové vajíčka a nálepky na vajíčka. Pôvodný zámer bol taký, že ju nechám vajíčka zafarbiť. Napriek jej ohromnej radosti z tejto činnosti, som sa rozhodla, že ich radšej zafarbím sama, lebo stena a nábytok boli v ohrození života. Staršie deti to, ale určite zvládnu.
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivity 1a
 
     Aby mi farba na polystyréne držala použila som prstové farby. Farby na báze vody sa na polystyrén neuchytia. Po vyschnutí sa mohlo zdobiť.
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1b
 
montessori aktivity blog 1c

montessori aktivity  blog 1d

     Občas som jej musela pomôcť aj s nálepkami. Tie, ktoré sme mali boli celkom jemné, nabudúce by som kúpila trochu pevnejšie a určite aj väčšie. Sem tam ju to rozčúlilo, keď so svojou motorikou bola ešte neobratná. Napriek tomu sa jej to páčilo.
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1f
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1g
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1h
 
Presne pre takýto pohľad jej to vymýšľam a venujem tomu čas.
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1i
 
Na záver som použila stuhu značky Akú mala takú dala.
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1j
 
montessori aktivity blog veľkonočná aktivita 1L
 
Veselé zdobenie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára