streda 13. februára 2013

Zmyslový chodník

     Nepotrebujete kupovať nič špeciálne. Stačí ak využijete to čo už máte doma. Ja som použila fazuľu, deku, rošt, vrchnáky, ryžu a plyšové bambuľky. Použitý materiál som sa snažila rozložiť kontrastne. Je to jednoduchá a pekná zmyslová aktivita.
 
montessori  blog zmyslový chodník a
 
      Skôr než začneme vykonávať zmyslové aktivity umyjeme si ruky, v našom prípade aj nožičky. Okamžite ako som to rozložila ju zaujala ryža. Nevedela čo budeme robiť. Tak som jej to ukázala. Asi len jej láska k mame jej zabránila v tom, aby si začala ťukať na čelo.
 
montessori blog zmyslový chodník b
 
montessori blog zmyslový chodník e

P1120305

montessori blog zmyslový codník c

montessori blog zmyslový chodník f

Treba rátať s neporiadkom. V lete vonku vyskúšame toho viac ako napr., penu na holenie, múku, piesok, hlinu, trávu….

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára