pondelok 11. februára 2013

Miešanie farieb

     Sarah má výtvarné aktivity celkom rada. Pripravila som jej jednoduchú činnosť, aby  mohla spoznať postupne sekundárne farby. Použila som na to zapekaciu misu – odporúčam s hlbokým dnom, prstové farby, štetec a trochu vody.
 
montessori aktivity 0-3 maľovanie
 
     Kvôli zmyslovému zážitku som jej pôvodne nedala štetec, ale keďže jej vadí mať špinavé ruky a pri každej kvapke sa chcela utrieť musela som jej ho dať. Je to štetec presne do detskej rúčky s ochranou proti prskaniu. Kúpila som ho, tak ako väčšinu našich  výtvarných pomôcok vo www.nomiland.sk
     montessori aktivity 0-3 maľovanie f

montessori aktivity 0-3 maľovanie prstami b

montessori aktivity 0-3 maľovanie prstami d

montessori aktivity 0-3 maľovanie prstami e

Pre drobcov nie je dôležitý výsledok, ale samotný proces tvorby.
 
montessori aktivity 0-3 maľovanie prstami g

montessori aktivity 0-3 maľovanie prstami h

montessori aktivity 0-3 maľovanie b

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára