pondelok 6. októbra 2014

Jesenné aktivity

     Pripravila som pre Sárku nejaké aktivity súvisiace s jesňou. Predlohy som si stiahla z internetu.
jesenné aktivity1
jesenné aktivity 2

Príprava na písanie.




  A ďalšie variácie na precvičenie.

   
     Niečo na logiku. Robili sme to prvý krát, ale hneď pochopila princíp. Najprv som ju nechala nahlas povedať obrázok, takže na konci riadka už vyslovila obrázok, ktorý treba doplniť, automaticky. Potom som ju len vyzvala, aby priradila príslušný obrázok.




Vyfarbovanie. Rozvoj motoriky a sústredenia.


     Pri tejto aktivite sme si precvičili najskôr strihanie. Nechala som ju nastrihať pripravené pásiky, a potom som ju nechala ich vlepovať do vytlačenej predlohy. Krásne sa na to sústredila a veľmi ju to bavilo.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára