pondelok 24. júna 2013

Kreslenie na chodník

     Dnes máme upršaný a chladný deň. Včera sme si ešte, ale užili slniečko a zábavu. Na túto aktivitu som sa nechala inšpirovať od pre mňa veľmi kreatívnej Mili.
 
     Podľa jej odporúčania som pripravila eko farby z pol hrnčeka (ja som použila 1 dcl pohár) zemiakového škrobu, pol hrnčeka vody a potravinové farbivo. Farby som pripravila sama,  lebo Sárka neznáša zašpinené ruky (výnimkou je blato).
 
montessori blog eko farby a
 
A tvorenie sa mohlo začať.
 
montessori blog eko farby b
 
montessori blog eko farby c
 
Páčilo sa jej to a tešila sa z toho.
 
montessori blog eko farby d
 
montessori blog eko farby e
 
Pridali sa aj malé susedky.
 
montessori blog eko farby f
 
Tie srdiečka a to čo by malo pripomínať Mickyho je samozrejme mamkino dielo.
 
montessori blog eko farby g
 
montessori blog eko farby h
 
Určite si to ešte vyskúšame.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára