nedeľa 30. decembra 2012

Adventná aktivita - tvary (22 mesiacov)

     Sárka má senzitívne obdobie na tvary. Obľúbená je hviezda. Jej záujem som spojila s adventným obdobím a pripravila pre ňu jednoduchú aktivitu. Najprv som nakreslila stromček, 2 x som ho vytlačila , jednu predlohu som nastrihala a podľa nej som vystrihla jednotlivé tvary z filcu.
 

 
     Vyskladané to mala za chvíľu. Trojuholníky však neuložila podľa veľkosti, lebo  to ešte nerozlišuje. Takže náš stromček bol trošku rozhádzaný. Urobila som jej ešte stromček len s jedným trojuholníkom.
 
 
     Foto som nestihla, lebo ju zaujalo niečo iné. Z tvarov sa dajú vyskladať aj iné predmety ako domček, auto, zvieratá, kvet  alebo aj  členovia rodiny.
 
     Filc môžete prilepiť a dielo vášho drobca založiť do albumu k ostatným umeleckým výtvorom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára